Friday, September 30, 2011

Happy Birthday Sayang...muaks!muaks!

As-Salam

Yup! 
arini...
" 30 September 2011 "
alhamdulillah..
Allah telah memanjangkan usia si dia yang sangat bererti dlm hidup pn.isteri..
siapa lagi kalau bukan en.husben ku tersayangggggg...

*** Heppy Birthday ***
~~ Sayang ~~

nak wish to en.husben ku cayang, 
" semoga sayang panjang umur & dimurahkan rezeki dunia akhirat, 
insyaAllah...
dan yang paling penting sekali mudah2an sayang dikurniakan kesihatan yang baik sentiasa
supaya sihat nak menjaga keluarga termasuk laa bini sayang yg banyak songeh nih.. "
ihiks!

honeymoon kat Paris & Amsterdam
(pic ni masa baru 3 bulan kawin)

bile ingat2 balik..
masa memula pn.isteri kenal en.husben masa tu umur dia baru 23 tahun..
mcm tak yakin je leh dibuat suami kan masa tu..
hehehehe
lama tau kitorang berkawan atau dengan kata omputihnyer couple laaa...
nak dekat 5 tahun laaa jugak..
haaa kan gile lama tu...

masa ni atas cruise @ Sydney, Australia

tapi alhamdulillah..
disebabkan ciri2 setia yang ada dalam diri kitorang berdua...
even dah berjanggut bercinta-cintun pun..
sampai gak jodoh utk bergelar suami isteri...
syukur sangat2...
weeee!!!

with our
~~ Airy Damian Miqqael ~~

dan arini..
alhamdulillah 
Allah dah kurniakan kami zuriat pulak hasil ikatan yg suci tulus mulus ini...
3 orang pulak tu...
ambik kaw setahun sorang..
lalalalala..
anak kan rezeki dan anak juga pelengkap sebuah keluarga..
dan kitorg dua2 pun suke anak ramai..
ihiks!

dan last but not least
ikhlas dr hati..
en.husben adalah suami yang terbaik dunia akhirat utk pn.isteri..
mudah2an ia kekal hingga ke akhir hayat kami..
dapat suami yg tahu ape tanggungjawab sebagai seorg suami & bapa..
tahu juga tgungjwb sbg anak kepada ibu dan keluarga..
dan ofcoz yg paling best
bile dpt suami yg sgt memahami ape yg pn.isteri nak!!!
hehehehe...


Thank God I've Found U
** Mohd Azril Fikry **
muaks!

3 comments:

ummi_khalish said...

selamat hari lahir utk suami pn isteri..hehehe...o ye,zuriat 3 org?mana lgi 2?ke to be?pending jap ni....

lily lotus said...

happy besday to ur hubs :) happy2 selalu yer...

AIRY's family said...

ummi-my husben say thnx for the wishes..baby 3 org tu
1) Airy Nur Aisyah
2) Airy Damian Miqqael
3) coming soon! wee!

lily-thnx a lot lily.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...