Friday, March 22, 2013

MAHARANI : Abang sayang kite ketat-ketat!

As-Salam

hi uols!
orait utk entry kali ini TASHA nak share dengan uols semua info tentang produk yg sangat hangat dipasaran bagi wanita2 yg sangat pentingkan kesihatan dalaman & luaran mereka..
dan produk yang TASHA maksudkan adalah produk
MAHARANI 

mesti uols tersengeh2 kan tgk title utk entry ni..
ye laa sape tak suka kalau en.husben sayang ketat-ketat!
ihiks!
tp mmg TASHA nak gtahu Maharani ni mmg sangat2 membantu kita utk buatkan husben kita sentiasa ingat kita 
anywhere everywhere & anytime everytime
auwwwww!
trust me!


SEJARAH MAHARANI :

Beijing Te Zhi Bai Feng Wan ataupun sangat dikenali sebagai MAHARANI adalah berasal daripada formula tradisional Bai Feng Wan pada masa dinasti Ming. Ia dihantar dari farmasi diraja ke Beijing Tong Ren Tang untuk dihasilkan sebagai ubat yang khas untuk kegunaan istana maharani. 

Maharani menggunakan ubat ini untuk mengekalkan keremajaan dan kecantikan, melewatkan sistem penuaan dan menjaga kesihatan. Produk Maharani menggabungkan banyak jenis ubat yang berharga dan dihasilkan melalui teknologi terkini. Ia bersifat halus, lembut, rasa wangi dan tulen, berkesan dalam menambahkan tenaga dan darah, juga menyelaras kitaran haid wanita.


SOALAN-SOALAN KEBIASAAN TERHADAP PRODUK MAHARANI :

 
Apakah itu produk Maharani?
Produk Maharani menyerupai jamu-jamu yang biasa kita lihat di pasaran yang mana produk Maharani ini dapat membantu untuk mengekalkan keremajaan dan kecantikan, melewatkan penuaan dan menjaga kesihatan.


Apakah ramuan yang terkandung dalam produk Maharani?
Kombinasi lebih 20 jenis ubat tradisional yang berharga, iaitu pati ayam hitam, Concha Ostrea Gigas, Cornu Cervus Nippon, Radix Astragalus Membranaceus, Radix Panax Ginseng, Rhizoma Cyperus Rotundus, Radix Angelica Sinensis, Radix Paeonia Lactiflora, Radix Rehmannia Glutinosa, Rhizoma Ligusticum Chuanxiong, Radix Salvia Miltiorrhiza, Rhizoma Dioscorea Opposita dan Radix Giycyrrhiza Uralensis.


Apakah kesan penggunaanya?
Produk Maharani dihasilkan daripada pelbagai jenis ubat tradisional yang berharga, mempunyai kesan dalam menambahkan tenaga dan darah, menyelaras kitaran haid, mengawal keputihan, melegakan tekanan dan kesakitan. Biasanya ia digunakan untuk merawat kelemahan badan yang disebabkan oleh kekurangan tenaga dan darah, kelesuan pinggang dan lutut, perpeluhan dan debaran spontan, kepanasan, kitaran haid yang tidak teratur, disentri, pendarahan dalam rahim, keputihan dan sebagainya.


Adakah pengambilan produk Maharani akan menyebabkan badan terlalu panas?
Tidak. 
Dicadangkan supaya meminum air dengan banyak untuk membantu penyerapan oleh badan.


Siapakah yang perlu mengambil Beijing Te Zhi Bai Feng Wan?
Wanita.


Bolehkah ibu mengandung dan kanak-kanak mengambil produk Maharani?
Tidak dicadangkan.

dan kalau korang nak tahu TASHA sendiri memang dah lama amalkan makan pil Maharani ni sejak dari mula kahwin lagi..
memang badan tak rasa terlalu letih dan lesu..
wajah pun kurang pucat..
dan apa yg pasti
"macam baru kahwin sentiasa"
hahahaha
kalau uols tak caya uols try sendiri
best tau!

sape lagi nak jaga suami kalau bukan kita sendiri kan
jaga suami bukan takat kena pandai masak
tp kena juga pasang badan
walaupun anak dah beratur
so baru laaa husben kita tengok kita teruja sama macam diorang mula2 ngorat kita dulu
kan..kan..kan..

so pada uols yg nak try this superb produk
make ur order now..!!!

harga sekotak hanya
RM65
dengan 300 biji pil Maharani
produk kesihatan yg sangat mampu dimiliki utk hasil yg sangat menerujakan!

call.sms.whatsapp
TASHA
0133939466

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...