Tuesday, September 13, 2011

Kebiruan Di Raya Ke-4...

As-Salam

hehehe..
title kat entry dan macam kena belasah je kan..
bukan biru kena tumbuk..
tapi kaler tema baju raya kitorg anak beranak tu laa kaler BIRU..
weeee!!! 

blue team!
scenery bendang kat belakang yg mahal tu.. ;)

so masa ni dah raya ke-4 dah, dan klu korang nak tahu masa raya ke-3 tu kitorang dah gerak dr Kg Kayan, Perak terus ke Alor Setar, Kedah...
kat kedah ni sebenarnyer kluarga en.husben tinggal sini..
tapi sedara-mara laa yang ada..
since arwah papa en.husben dah meninggal dunia memang jarang2 sekali kitorang balik ke kedah..
dan masa balik ke kedah ni laa kitorg pergi melawat pusara arwah papa en.husben kat sekitar Kuala Kedah pd pagi raya ke-4 tu..
pastu, petang tu juga terus kitorg balik ke kampung pn.isteri semula sbb nyer mama pn.isteri ajak dtg balik kampung kat kayan nun masa tu..

tapi masa nak balik ke kampung pn.isteri,
masa tu kitorang dijemput oleh seorang sahabat handai ni yg kitorg dah anggap mcm abg & kakak kandung kitorg sebabnyer mmg rapat dgn dorang...
dengan kata lain dorang ni sebenarnyer kitorang nyer idol..
hehehehe...
so otw nak balik tu singgah laa jap kat Pendang, Kedah
abg ramzi & k.ina ada buat open house kat kampung dorang..
alang2 dah dekat ape lagi singgah je laa kan..
leh makan steamboat!


sebelum sampai umah dorang, jumpa jap dgn sahabat kami gak kat tol pendang tu
Shukur & Intan
yang baru dpt baby baru yg sgt cumels!

pastu terus shoot g umah abg ramzi & kak ina..

dah sampai...legaaa...

Damian sibok nak jadi penyambut tetamu laa plak..

en.husben yang berpinau sbb driving lama sgt..ihiks!
yang kat sebelah tu la abg ramzi..
sempoi gile!

pn.isteri lak terus ke bhgn dapur nak jumpa kak ina yg tengah bz siapkan steamboat dia..
wal-lah!

makan time!

ribut pun taw benti taw..
tp en.husben makan tak brenti2..sedap sgt katanyer!

ye Damian sedang membuli babahnyer..
ajak main beskal

Damian dgn Ilmam 
(anak sulung abg ramzi & kak ina)

tengok anak bertuah sorang ni..
mama ajak makan tgk respon dia..
sibok nak main jer...

hahahaha buat muka selenge sebab dah kena marah..
ngeh2 noty lagi..

prepare duit raya nak bg kata anak2 kecil sbb nak balik dah..

group photo!

thnx to abg ramzi & kak ina coz invite kitorang datang beraya umah kat kampung..
walhal selalu je jumpa kat KL
hehehe
tu laa dia hubungan sirratulrahim adalah sampai bile2 dan di mana2 pun..
we luv both of u!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...