Sunday, October 23, 2011

Bile Damian dah terpukau....

As-Salam

samada korang tau atau tak bape nak perasan, takpe laa bior pn.isteri habaq kat uols ye...kalau korang nak tau, Damian ni ada benda2 yg akan membuatkan dia takkan pedulik ape yg berlaku disekeliling nyer..walhal kalau tidak, nmpk pn.isteri & en.husben takde je kat tepi dia mau meloncat dia + menjerit sekali..!

haaa tu laa kalau korang nak tau Damian sorang ni taw...

dan malam ni, pn.isteri telah mencurik2 tangkap gambar beliau ketika sedang dipukau...fuhh suspen2..nah korang tengok rupe si kecik sorang nih..


haaaa tengok tu tahap keterpukauan beliau...
sungguh nyata!

dan korang nak tau, dalam banyak-banyak benda, ape benda yang berjaya memukau si Damian nih..ish..ish..ish..sungguh tak sangka...

sape lagi kalau bukan si Upin & Ipin ni lah..!
oh no!

haaa tgk tu tak pandang kiri kanan...
Damian...Damian....

pastu setelah nonton Upin & Ipin beberapa episod akhirnyer...
tekak Damian dah kekeringan kot...

ni dahaga sangat laa ni..
sampai terbungkang haaaa....

haaa ni adalah posisi paling selesa buat beliau..
dan tak tau nape bile upload pic ni takleh nak rotate..
dah 18ratus kali terai,tp gagal gak..
so..
pn.isteri sungguh stress!
so korang bersabo laa tgk gambo yg paling last ni eh..
hahaha!

3 comments:

!! YaNa YassiN !! said...

hahahha,.. bukan damian je,.. kita pun suka gak upin ipin,.. ekekeke

AIRY's family said...

hahahaha yeke..aimee pun dah terpengaruh dgn Damian gak..kadang2 aimee yg gelak lebey pulak hehehe

ZURHAN's family said...

hihi comel jek damian.... leka sungguh dy tgok upin & ipin 2....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...