Pages

Thursday, July 12, 2012

Mama pun pengguna setia Premium Beautiful...

As-Salam


haaa ni nak share dgn uols..bahawasa nyer Premium Beautiful bukan setakat nak dipakai oleh gadis remaja, wanita pertengahan usia mahupun wanita yg dah hampir masuk usian 40-an...tetapi PB juga turut dipakai oleh wanita2 yg dah "bercucu"...haaa jgn buat terkezut puleks! ye laa wanita2 yg dah mencapai usia 50-an ke atas..haa kan ke dah bercucu klu umur camtu..

contoh yg paling dekat sekali adalah mama pn.isteri..beliau juga pakai PB bukan kata nak selim melim ke ape..tp utk support sakit belakang beliau..dan disebabkan pn.isteri ni kaki melaram mengikut jejak langkah mama pn.isteri, di kala function2 pun mama pn.isteri akan memakai PB supaya boleh tampil lebih confident!

like mother like daughter


dan ada satu lagi testimonial ttg pengguna PB yg berpangkat 'makcik' yg mana nya makcik ni ada penyakit sakit sendi dan bengkak pada bhgn lutut dan alhamdulillah selepas seminggu memakai PB, bengkak pada lutut makcik tersebut makin surut dan tiada lagi masalah sengal pada tubuh beliau..

oleh itu, kalau ada makcik-makcik atau nenek-nenek yg nak pakai PB bagi menjamin kesihatan mereka, amatlah disyorkan sebab mmg terbukti PB membantu dalam mencegah dan merawat penyakit2 (mengikut kesesuaian tubuh si pengguna)...dan pesanan penaja, kalau wanita di usia 50-an ke atas yg ingin menggunakan PB, diingatkan jgn sesekali memberi mereka pakai PB yg terlalu ketat! pastikan mereka pakai dlm keadaan yg selesa..ingat ye! 

dan pd yg mahu cuba menggunakan produk yg laris di pasaran kini iaitu Premium Beautiful, jangan segan2 silu utk contact pn.isteri ye...hav fun!




don't forget to catch me on Facebook!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...