Pages

Monday, July 23, 2012

Salam Ramadhan buat semua...

As-Salam

"SALAM RAMADHAN"




syukur alhamdulillah apabila diberikan kesempatan lagi utk menjalani ibadah puasa di bulan yg penuh barakah ini, iaitu Ramadhan..semoga dengan izin dari Illahi kita dapat lah memenuhi bulan yg mulia ini dgn segala aktiviti-aktiviti yg membawa kebaikan dan memperbanyakkan amalan sesama kita..insyaAllah..

dan Ramadhan tahun ini lebih bermakna buat pn.isteri dan en.husben sebabnya tahun ini kami menjalani Ramadhan dgn ahli keluarga baru sape lagi kalau bukan Airy Hazel Medinna yg akan mencapai usia 7 bulan tdk lama saje lagi..dan Airy Damian Miqqael yg dah mencapai usia 2 tahun dah..big boy! alhamdulillah lagi rezeki dr Allah..

dan seterusnya lebih bermakna lagi Ramadhan kali ini apabila Allah mendorongkan hati pn.isteri & en.husben utk kuat bersama dgn 9/10 pintu rezeki buat kami dan dah tentunya dengan perniagaan Premium Beautiful yg kami jalankan ketika ini bersama para sahabat kami..mudah2an Allah permudahkan segala urusan & membuka seluas-luasnya pintu rezeki buat kami sahabat2 seperjuangan dlm bisnes ini,insyaAllah..

dan utk smua pembaca blog pn.isteri & en.husben ini, ikhlas dr kami sekeluarga ucapan buat kalian semua..
"Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak & Selamat Berpuasa"


special from
pn.isteri & en.husben
buat uols smua..
luv ya!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...