Pages

Wednesday, July 25, 2012

Testimoni PB di bulan puasa...

As-Salam

orait dah lama rasanya tak berkongsi dgn uols testimoni tentang produk hebat yg dikagumi ramai wanita Malaysia ketika ini iaitu Premium Beautiful..dan now pn.isteri nak berkongsi dgn uols lagi testimoni di bulan yg penuh barakah ini..

yup! sebagai seorang ibu pastinya impian nak menyusukan anak yg dilahirkan memang sentiasa tertanam dalam hati..maklum laa kita semua tahu memang byk kesan2 +ve yg dapat kite lihat pada ibu yg dapat menyusukan anak2nya..nak2 lak yg dapat mnyusukan selama 2 tahun usia anak mereka..

tapi disebabkan sekarang ini, kebanyakannya dgn alasan "ibu bkerjaya" memang peratusan utk ibu mnyusu anak 100% dah semakin berkurangan..tapi takpe, kite memang faham akan situasi itu..cumanya kadang2 di sebabkan tekanan bkerja dgn badan yg letih ianya mengganggu proses utk susu dihasilkan..

dan disini pn.isteri nak berkongsi pengalaman pn.isteri sendiri..pn.isteri sendiri adalah seorang ibu yg bkerjaya..memang tak reti duduk diam kat umah..mesti nak keluar bkerja mencari rezeki..dan pn.isteri juga menyusukan Hazel dan alhamdulillah stil FULL BF! dengan menggunakan pam manual, gigih sungguh pn.isteri mengepam susu even Hazel selalu mnyusu..sbbnya walaupun Hazel dah nak masuk 7 bulan tp masih lagi pn.isteri mengalami 'bengkak susu'..haaa bile susu dah bengkak ofcoz laa maksudnya susu ada banyak,kan..

alhamdulillah ni smua dgn izin Allah dan dengan pemakaian Premium Beautiful yg IKHLAS & KONSISTEN! since 4 years back til now semakin hari semakin byk testimoni yg pn.isteri sendiri rasai dan yg pastinya semuanya membanggakan!



dan di bulan puasa ramai yg mengeluh susu menjadi kurang atau hampir kering sbb kurang air dlm badan..tp alhamdulillah insyaAllah dgn penggunaan PB yg konsisten memang akan membantu produce susu yg banyak..dan ini bukti yg pn.isteri sendiri alami utk dikongsikan bersama uols..gambar di atas pn.isteri telah selesai proses pengepaman beberapa jam sebelum berbuka..dan ketika ini Hazel juga sudah kenyang menyusu dan breast masih lagi bengkak susu dan apabila di pam alhamdulillah itu lah hasilnya seperti di dalam gambar..banyak,kan! syukur Allah!

so pd uols yg stil sevey2 ttg produk PB ini jangan ragu2 dgn keberkesanan nya..cuba pakai dahulu dan rasa sendiri kehebatan produk ini di tubuh kita..dan jika uols nak tahu dgn lebih lanjut ttg kberkesanan produk ini dan ingin tahu bagaimana utk melebarkan pasaran PB ke seluruh Malaysia, do call us now!


will be our pleasure to guide u!

yang MAHU pasti DIBANTU!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...