Wednesday, August 24, 2011

Pn.isteri sungguh gumbira....

As-Salam

Alhamdulillah
setelah nunggu berkurun lamanyer..
akhirnyer hari ni terjawab sudah...
kihkih...
nak tau ke ape yg membuatkan pn.isteri sungguh gumbira...
jeng..jeng..jeng


alaaa cam biasa laa bile kite ni bekerja makan gaji nak2 lak ada perayaan2 penting cam hari raya yang akan menjelang tiba tak lama je lagi ni...
dah tentu2 laaa ape yg dinanti2kan adalah... 
Cuti Raya! 

yes, cuti raya...
kalau duit raya dah tua bangka camni mmg tebiat laa kan nak tunggu dapat duit raya...
huhu

apa-apa pun arini tadi dah dapat tau pn.isteri mmg akan bercuti sakan balik ke kampung halaman untuk beraya...
oyeay! oyeay!

ye...
biar besar gadang perkataan cuti itu yg mewakili betapa gumbiranyer hati ini...

ape2 pun nak ckp 
" a lot of thanksssssss "
laa pd boses yg approved cuti pn.isteri...
so di kesempatan ni nak ucap laa kat dorang sume..
..............

tu dia en.husben + pn.isteri + Damian
ihiks!

nanti laa pn.isteri buat ucapan raya yg cumels skit ye..ni versi cekup yg mana sempat je nih...
excited katanyer...
opsss!
cuti2 gak..tp ada melambak keje nak kena siapkan nih...
ok kerja dulu...!
weeee..!

4 comments:

Shu Shinju said...

WAHHH..BESTNYEE..AIMEE DAPAT CUTI PANJANG..:)

AIRY's family said...

alhamdulillah..sib baik gak laa..klu tak susah gak nak dapat..tp tu laa byk kg nak kena balik beraya..sib baik laa..hehe

MamaYatie said...

tak sabor nak balik raya kan...
selamat hari raya

AIRY's family said...

uihhh mmg tak sabo bebenor rasanyer..hehe
'mamayatie' beraya di mana tahun ni?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...