Friday, August 26, 2011

Bila dah hujung2 Ramadhan..

As-Salam

Alhamdulillah...
arini dah 26 hari semua umat Islam berpuasa...
dan biasa laaa dah hujung2 ramadhan ni ada yg dah pun balik kampung..
haa cite pasal balik kampung..family pn.isteri dah pun balik ke kampung malam ni tadi...
nnti i story kat uolsss ye...

entry ni nak story kat korang camne kitorg berbuka di hujung2 ramadhan ni haaa...
as usual bile nama dah hujung so sume nyer jadi ala kadar je laaa...
bukan takat makanan je tp meja pun dah jadi ala kadar gaks! 


haa tgk!
selalu berbuka guna meja yg ada kerusi..
tp arini japan style!
bersila jer..

hurmmm even bunyi macam ala kadar..
tp bile tgk gambar ni cam bahanyakkk je kannn...

ni mmg xtvt kitorg b4 berbuka..
layan dulu sinetron kat astro ye..

pn.isteri dan anak bujang ku dah siap2 mengadap juadah dah...
hehehe

me wit my angle!




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...