Thursday, August 2, 2012

IFTAR bersama Syarikat & Para CDM..

As-Salam

alhamdulillah seperti tahun-tahun yg sudah, tahun ini sekali lagi syarikat mengadakan Majlis Berbuka Puasa khas utk semua CDM-CDM seluruh Malaysia! dan kali ini, majlis iftar yg berjalan dgn havoc nya semalam (1.August.2012) diadakan di The Summit Hotel, USJ..


dan as usual, jom ar cuci mata nengok gegambo yg sempat pn.isteri & en.husben snap!


pn.isteri this year tampil sempoi je
berkebaya moden..
light & easy
lalalala


 our grand ballroom!

 haaa pose dulu..
bergilir-gilir ye sbb masa ni takde sape yg available nak snap kan pic pn.isteri & en.husben together..


 turn en.husben lak!
hehehe

 ok jom ambik makanan!

dah abis makan posing lagi!
maklum lah hobi
hahaha


dan utk pengetahuan uols, majlis iftar kami lebih bermakna apabila ada anak2 yatim yg dijemput bersama utk bersama2 dgn kami di majlis tersebut dan ofcoz mereka mendapat sumbangan istimewa daripada pihak syarikat..
sayu rasa hati melihat anak2 yatim ini..
bertuah kita yg masih punya mak & ayah..




 semoga anak2 ini berjaya dalam kehidupan mereka akan datang
insyaAllah..








 bersama Ayahanda CDM RAMZI & ibonda CDM ZALINA


 bersama insan yg sangatttt kami kagumi..
CDM SITI ROHANA & CDM AZLAN DERAMAN

 apo ko kono dengan laki den ni haaa...
ada je idea dia tu
ni laa en.husben klu korang nak tahu
ada je lawak dia nak buat!
hehehe

 bersama mama Ina


 setia CDM-CDM nih tunggu isteri masing-masing..
siap pegangkan handbag lagi..
hehehe

last-last kasi posing juge lah
hahaha

Selamat Berpuasa dari
pn.isteri & en.husben

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...