Pages

Tuesday, September 11, 2012

Majlis Penganugerahan SM/SSM yang penuh meriah!

As-Salam

alhamdulillah pd hari sabtu baru2 ni (080912) we'ols telah dijemput ke majlis penganugerahan buat usahawan-usahawan Premium Beautiful yg berjaya qualified pangkat Sales Manager & Senior Sales Manager..bunyi cam biasa2 kan...tp kalau uols nak tahu, usahawan2 yg berada di dua pangkat ini boleh generate income hingga ke RM5000 sebulan..huhoooo...best kan..rugi kalau tak ambil pluang ini! yeay~

so jom laa kite cuci mata gegambo yang sempat di snap pada hari tersebut.. 
tema as usual 
BLACK & RED

 me and my beloved!
en.husben smart as usual klu di function
and myself tampil simple and nice that evening..

 line-up to take a snap!

 we are BBplus Collagen models!

 amacam ada macam duta BBplus Collagen tak...
hehehe..
tp serius cakap air BBplus mmg sedap!


pose bersama ibonda tercinta CDM Kak Ina

 ribuan usahawan yg membanjiri dewan ballroom..

 with Beautiful ladies!

 L.O.V.E

 bersama idola-idola kami

we're so happy!


masa pn,isteri di majlis aritu, teringat laa masa memula dulu pn.isteri & en.husben berkecimpung dgn bisnes ini..masa tu kosong lagi..dengan tak reti nya..tak tahu...dan apa yg kami rasai sewaktu diraikan dlm function yg sama di tahun 2008 itu dulu adalah rasa sangatttt gembira sebab dihargai...

kalau uols perasan, sepanjang kite bekerja 'makan gaji' siapa yg akan hargai kerja kita..??? siapa??? jarang laaa ada yg nak menghargai..nak2 lak bile jawatan kita yg gred bawah2 je..

tp memang betul, once dah buat bisnes walaupun kite takde kelulusan yg tinggi, kerja pun biasa2 tp sejak berkecimpung dlm bisnes ini, takde siapa pun memandang rendah potensi diri kita..mereka hargai kita, mereka kagumi kita dan sentiasa memberikan kata2 semangat dan sokongan yg tak pernah henti pada kita..dan pn.isteri & en.husben sangat2 bersyukur apabila di pertemukan dgn bisnes ini..

cuba kita tanye diri sendiri, bila lagi kalau bukan sekarang...sementara kita punya kesihatan dan masih muda ini..inilah masanya utk kita berusaha bersama dalam mencapai impian kita bersama..untungnya kerana bisnes ini 200% kita akan dibimbing sejak dari awal pembabitan kita dlm bisnes hingga kita capai ke puncak..jadi sekarang lah masa yg tepat utk kita mula mengorak langkah! berubah demi yg tersayang! syukur ALLAH!

dan jika uols ingin bersama kami atau ingin tahu bagaimana bisnes ini mampu menjadikan kita tampil sihat dan cantik dan apa yg lebih menarik adalah apabila bisnes ini mampu memberikan kesenangan buat kita dan keluarga, let us show u how..and let us guide u til success!
 
CALL US NOW!

 013 - 3939 466
@
013 - 3929 466
 



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...